support-si@naturecan.com | Tel: +49 641 95053014

Pravilnik o vračilih

Želimo, da bi bili z nakupom pri Naturecanu zelo zadovoljni.

Če imate kakršne koli težave, vas prosimo, da stopite v stik da bomo lahko skupaj z vami poskrbeli za odpravo napak.

Katere predmete je mogoče vrniti?

Nezaželeni predmeti - za vse predmete, ki jih vrnemo neuporabljene ter v originalnem stanju in embalaži, nudimo štirinajstdnevno jamstvo "brez sporov".

Poškodovani predmeti - vse poškodovane predmete, prijavljene v petih dneh po prejemu, lahko vrnete za celotno nadomestilo ali zamenjavo.

Kako lahko vrnem izdelek?

Obrnite se na našo službo za pomoč strankam in obvestili vas bomo o nadaljnjih korakih.

Naš naslov za vračilo se lahko pri nekaterih izdelkih razlikuje, zato nas pred pošiljanjem izdelka kontaktirajte.

Ali so za vračilo zaračunani kakršni koli stroški?

Če izdelek ni poškodovan, ste odgovorni za vse stroške povratnega pošiljanja.

Poškodovane predmete vrnemo brezplačno, o podrobnostih pa boste obveščeni, ko boste stopili v stik z nami.

Kako hitro bom prejel povračilo?

Po prejemu in pregledu vašega vrnjenega izdelka vam bomo poslali e-poštno sporočilo, v katerem vas bomo obvestili, da smo prejeli vaš vrnjeni izdelek.

Vaše povračilo bo obdelano in dobropis se bo samodejno prenesel na prvotni način plačila v 3-5 delovnih dneh.